Na pewno słyszałaś o tych bezsensownych ruchach rąk, rozciąganiu torsu, które podobno ma zbawienny wpływ na rozmiar Twojej kobiecości. Wiele nastolatek chwyta się każdego sposobu osiągnięcia tego celu i wierzy nawet w skuteczność tej nieskomplikowanej gimnastyki tułowia.

Czy warto? Jak faktycznie działają różne ćwiczenia mające zapewnić kobiecie zgrabny, jędrny, a co najważniejsze odpowiedniej wielkości biust?

Co prawda nie słyszałem jeszcze, żeby dzięki tej metodzie jakiejkolwiek przedstawicielce płci pięknej powiększyły się piersi, ale jak wiadomo aktywność fizyczna sama w sobie jeszcze nikomu nie zaszkodziła i z pewnością możemy sobie przez nią zapewnić zgrabną sylwetkę.

Mięśnie, które mają swój udział w utrzymaniu kształtu i pozycji biustu należą do mięśni piersiowych i ich stosowny trening przyczynia się bezpośrednio do zachowania młodzieńczej kondycji i położenia tej części kobiecego dekoltu. Ciało rekompensuje nam takie starania.

Są też w tej okolicy mieście pod (czasem nad, jednak nie jest to preferowana technika) którymi umieszcza się popularne implanty i wówczas ćwiczenia mogą poprawić ogólny efekt, a biust będzie wyglądał na obfitszy niż wynikałoby to z sumy rozmiaru naturalnego i powiększenia.

Mężczyźni zazwyczaj podejmują ćwiczenia tej partii swojego ciała, żeby uzyskać pięknie zbudowany tors i na tej samej zasadzie powinny to robić kobiety, którym zależy na atrakcyjnym wyglądzie. Jak wspomniałem trening nie spowoduje przyrostu tkanki miękkiej piersi, ale za sprawą napięcia wspierających je mięśni pozwoli nam cieszyć innych atrakcyjnym widokiem.

Ćwiczenie mięśni dekoltu : jest to nieznacznie zmodyfikowana wersja typowego ćwiczenia wzmacniającego mięśnie klatki piersiowej. Służy podkreśleniu linii i objętości naszego biustu. Od zwykłej odmiany różni się mniej forsownym sposobem wykonywania i specyficznym celem.

Weź najlżejsze ciężarki, ok. 0,5-1 kg i połóż się na plecach na twardym podłożu. Teraz unieś je wyprostowanymi rękami aż do prostopadłego położenia względem tułowia. Następnie odchylaj lekko ramiona na zewnątrz, tak aby poczuć charakterystyczne napięcie mięśni klatki piersiowej.

W ten sposób delikatnie kształtujesz i pielęgnujesz mięśnie podtrzymujące tę część ciała. Należy pamiętać, aby wykonywane ruchy były stopniowe, powolne oraz następowały wzdłuż zamierzonego toru. Powtarzasz to ćwiczenie do 10 razy jednorazowo i regularnie je odnawiasz.

Ćwiczenie biurowe: przeznaczone przede wszystkim do osób spędzających większą część dnia za biurkiem. Składamy razem dłonie delikatnie napinając mięśnie piersiowe i oddychając. Ćwiczenie powinno się wykonywać naturalnie, aż do odczucia zwrotnego oporu w palcach.

Ćwiczenie Spin Doctor : nazwa wynika z co najmniej zabawnego widoku jaki sprawia ono ewentualnemu obserwatorowi, niemniej efektywnie wspiera wewnętrzną strukturę biustu i poprawia jego wygląd. Ćwiczenie wykonujemy na stojąco, wyciągając ramiona do przodu, palcami starając się dosięgnąć najdalszego punktu w zasięgu naszego wzroku lub na horyzoncie.

Z kolei, stopniowo łącz wyprostowane ramiona aż opuszki Twoich palców lekko zetkną się ze sobą i naprzemiennie je krzyżując. Powtarzaj ćwiczenie zmieniając kierunki ruchu. Możesz je przyspieszać lub zwalniać, ale unikaj zbytniego przemęczenia i tempa kolejnych ruchów rąk.

Aby znalezc wiecej informacji na temat bezpiecznego powiekszania piersi kliknij tutaj